BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Niedobór talentów w Polsce i na świecie – 10 najtrudniejszych do obsadzenia zawodów w 2010 r.
Kolejne lata cyklu: 2010 2011
Typ badania: międzynarodowe, cykliczne
Instytucja:
Data: styczeń 2010 – 2010
Badacz:
Abstrakt:

Badanie zostało przeprowadzone przez Manpower w Polsce po raz trzeci, a na świecie po raz piąty. Wyniki opracowano na podstawie wywiadów indywidualnych, obejmujących reprezentatywną próbę ponad 35 tysięcy pracodawców w 36 krajach na całym świecie, w tym 750 pracodawców w Polsce. Wyniki w Polsce wskazują przede wszystkim na deficyt wykwalifikowanych pracowników fizycznych oraz managerów projektów na rynku pracy. Publikacji badania towarzyszy opracowanie Rozwijanie potencjału przyszłego pracownika – nowy sposób na niedopasowanie talentów, które jest próbą odpowiedzi na problemy współczesnego rynku pracy, niosącego wiele wyzwań, zarówno dla firm, jak i osób szukających zatrudnienia.

Deskryptory TESE: rynek pracy, popyt na kształcenie, ekonomika edukacji, potrzeby szkoleniowe, praca
TESE descriptors: labour market, demand for education, economics of education, training need, labour
Publikacje:
  • Niedobór talentów w Polsce i na świecie – 10 najtrudniejszych do obsadzenia zawodów w 2010 r. (bdw.). Pobrane z https://candidate.manpower.com/wps/wcm/connect/4f9bd38042a25d0a963ade4f3871948a/Niedob%C3%B3r+talent%C3%B3w+w+Polsce+i+na+%C5%9Bwiecie+%E2%80%93+10+najtrudniejszych+do+obsadzenia+zawod%C3%B3w+w+2010+r.pdf?MOD=AJPERES
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"