BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Badanie studentów : Edycja 2010
Kolejne lata cyklu: 2009 2010 2011 2012
Typ badania: cykliczne
Instytucja:
Data: 24 listopada 2010 – 31 grudnia 2010
Badacz:
Abstrakt:

Przedmiotem badania były opinie studentów warszawskich uczelni ekonomicznych na temat praktyk, staży oraz pierwszej pracy. Celem badania były określenie warunków oferowanych praktyk i staży oraz pomoc pracodawcom w dopasowaniu oferty do oczekiwań potencjalnych pracowników. Badaniem objęto studentów wszystkich lat (I-V) i trybów studiów (dzienne, zaoczne, wieczorowe) następujących uczelni: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonimicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonimicznego we Wrocławiu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie. Zastosowano metodę badawczą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing – ankieta internetowa).

Deskryptory TESE: student, praca, postawa, rynek pracy, szkoła wyższa, ekonomia, zarządzanie finansami, zarządzanie, szkolenie praktyczne
TESE descriptors: student, labour, attitude, labour market, higher education, economics, financial management, management, practical training
Publikacje:
  • Badanie studentów : Edycja 2010. (2010). Pobrane z http://www.conquest.pl/520/badanie-studentow-edycja-2010
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"