Obserwuj
Tytuł badania: |
Badanie studentów : Edycja 2010 |
Kolejne lata cyklu: |
2009
2010
2011
2012
|
Typ badania: |
cykliczne |
Instytucja: |
|
Data: |
24 listopada 2010 – 31 grudnia 2010 |
Badacz: |
|
Abstrakt: |
Przedmiotem badania były opinie studentów warszawskich uczelni ekonomicznych na temat praktyk, staży oraz pierwszej pracy. Celem badania były określenie warunków oferowanych praktyk i staży oraz pomoc pracodawcom w dopasowaniu oferty do oczekiwań potencjalnych pracowników. Badaniem objęto studentów wszystkich lat (I-V) i trybów studiów (dzienne, zaoczne, wieczorowe) następujących uczelni: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonimicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonimicznego we Wrocławiu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie. Zastosowano metodę badawczą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing – ankieta internetowa). |
Deskryptory TESE: |
student, praca, postawa, rynek pracy, szkoła wyższa, ekonomia, zarządzanie finansami, zarządzanie, szkolenie praktyczne |
TESE descriptors: |
student, labour, attitude, labour market, higher education, economics, financial management, management, practical training |
Publikacje: |
- Badanie studentów : Edycja 2010. (2010). Pobrane z http://www.conquest.pl/520/badanie-studentow-edycja-2010
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.