BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Innowacyjne technologie w mikroprzedsiębiorstwach obuwniczych i odzieżowych
Typ badania: cykliczne
Instytucja:
Data: 2006 – 2007
Badacz: Henryk Bednarczyk, Maciej Brodowicz, Hanna Całuń, Maria Gagacka, Iwona Kacak, Małgorzata Kacprzak, Dorota Koprowska, Jacek Marciniak, Krzysztof Pikora
Abstrakt:

Podstawowym celem badania była diagnoza potrzeb mikroprzedsiębiorców i przeszkód w zakresie szkoleń, dostępu do wiedzy i informacji branżowych (w tym TIK). Do badania zaproszono 202 firmy z branż: odzieżowej, obuwniczej, fotograficznej, drzewnej, poligraficznej. Kwestionariusz ankiety zawierał 44 pytania (zamknięte i półotwarte) z pięciu obszarów badawczych. Wyniki badania pozwoliły na opracowanie szkoleń e-learningowych oraz programów doradczych dla mikroprzedsiębiorców z pięciu badanych branż.

Deskryptory TESE: małe i średnie przedsiębiorstwa, kształcenie i szkolenie zawodowe, portal internetowy, szkolenie praktyczne, przedsiębiorczość, Internet, doradztwo edukacyjne, rynek pracy, technologia informacyjno-komunikacyjna
TESE descriptors: small and medium-sized enterprise, vocational education and training, website, practical training, enterpreneurship, Internet, educational guidance, labour market, ICT
Publikacje:
  • Pawłowa, M. (red.). (2006). Innowacyjne technologie w mikroprzedsiębiorstwach obuwniczych i odzieżowych. Radom: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji.
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"