BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Oświata i wychowanie w roku szkolnym 2008/2009
Kolejne lata cyklu: 2008 2013
Typ badania: cykliczne
Instytucja:
Data: 2008 – 2009
Badacz: Hanna Gołaszewska, Joanna Górska, Ewelina Kielińska, Sławomir Nałęcz, Stanisław Radkowski, Anna Szczypińska, Elżbieta Szklarska
Abstrakt:

Raport ma na celu wieloaspektowy opis edukacji za rok szkolny 2008/2009. Dane dotyczą takich grup jak: uczniowie różnych szczeblów edukacyjnych szkół publicznych i niepublicznych, kształcenia specjalnego, absolwenci, nauczyciele oraz przedstawiciele placówek systemu oświaty. Informacje znajdujące się w raporcie pozyskano z Ministerstwa Edukacji Narodowej (System Infomacji Oświatowej) oraz z badań Głównego Urzędu Statystycznego. Wszelkie dane zaprezentowano na poziomie krajowym i wojewódzkim. Raport zawiera zestawienia statystyczne. Wyniki badań pogrupowano w następujące bloki tematyczne: publiczne wydatki na oświatę i wychowanie, struktura dzieci i młodzieży według wieku (powszechność nauczania), wychowanie przedszkolne, struktura szkół według typów, nauczanie języków, zajęcia pozalekcyjne i komputeryzacja, nauczyciele. Raport zawiera także tablice przeglądowe.

Deskryptory TESE: uczeń, szkoła, edukacja, nauczyciel, absolwent
TESE descriptors: pupil, school, education, teacher, school leaver
Publikacje:
  • Główny Urząd Statystyczny. (2009). Oświata i wychowanie w roku szkolnym 2008/2009. Pobrane z stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/e_oswiata_i_wychowanie_2008-2009.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"