BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Zastosowanie e-learningu w rozwoju kompetencji
Instytucja:
Data: kwiecień 2006 – czerwiec 2006
Badacz: Krzysztof Hejduk, Anna Leszczyńska
Abstrakt:

Badanie przeprowadzono na próbie sześciu przedsiębiorstw (spółek akcyjnych) działających na rynku polskim: Polkomtel SA, Telekomunikacja Polska SA, Bank BPH SA,  Fortis Bank Polska SA, ING Bank Śląski SA, Kredyt Bank SA. Podstawowym kryterium doboru firm było aktywne wykorzystywanie e-learningu w szkoleniu pracowników. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza ankiety oraz wywiadów skierowanych do osób odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu w poszczególnych firmach. Przedstawiciele firm byli pytani m.in. o to, czy ich przedsiębiorstwa będą dalej inwestować w rozwój e-learningu. Respondenci byli w tej kwestii jednomyślni – wszystkie firmy zamierzają dalej rozbudowywać system szkoleń e-learningowych dla swoich pracowników.

 

 

Deskryptory TESE: e-kształcenie, alternatywne formy edukacji, ankieta, doskonalenie zawodowe w toku pracy, kapitał ludzki, efekt uczenia się
TESE descriptors: e-learning, alternative educational provision, questionnaire, in-service training, human capital, learning outcome
Publikacje:
  • Leszczyńska, A. (2006). Zastosowanie e-learningu w rozwoju kompetencji. Analiza badania przeprowadzonego wśród firm stosujących e-learning. Pobrane z http://www.estakada.pl/pdf/m_kbadania_e-learning_w_polskich_korpo.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"