BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Różnicowanie się gimnazjów wielkomiejskich w świetle badania przeprowadzonego w Trójmieście przez OKE w Gdańsku
Instytucja:
Data: 2009
Badacz: Teresa Kutajczyk
Abstrakt:

Celem badania było przedstawienie procesu różnicowania się gimnazjów w Trójmieście. Badanie przeprowadzono na terenie Trójmiasta; objęto nim 6 400 gimnazjalistów, którzy w kwietniu zdawali egzamin gimnazjalny. Przeanalizowano wyniki respondentów z testu gimnazjalnego. W Trójmieście obserwuje się wysoki poziom zróżnicowania gimnazjów i dość dużą dynamikę tego zjawiska. Badacze starali się odpowiedzieć na pytanie dotyczące czynników związanych z procesem różnicowania się gimnazjów w Trójmieście. Wnioski z badania nie pozwoliły jednak na sformułowanie jednoznacznej odpowiedzi, gdyż problem wydaje się złożony i wymaga dalszych badań.
 

Deskryptory TESE: egzamin, szkoła średnia, ewaluacja, egzamin końcowy, obszar miejski
TESE descriptors: examination, secondary school, evaluation, final examination, urban area
Publikacje:
  • Kutajczyk, T. (2009). Różnicowanie się gimnazjów wielkomiejskich w świetle badania przeprowadzonego w Trójmieście przez OKE w Gdańsku. Pobrane z http://www.oke.gda.pl/plikiOKE/Opracowania_wynikow/2009-2010/2011_01_12_Roznicowanie_gimnazjow_wielkomiejskich.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"