
Obserwuj
Tytuł badania: |
Raport z badań wyników nauczania przedmiotu Kształcenie słuchu w szkołach muzycznych I stopnia w Polsce (2007) |
Kolejne lata cyklu: |
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2012
2013
|
Typ badania: |
cykliczne |
Instytucja: |
|
Data: |
2007 |
Badacz: |
Małgorzata Bednarek, Maria Juchniewicz, Anna Kalarus, Krystyna Karcz, Adam Kopytko, Janusz Bogdan Lewandowski, Małgorzata Małaczyńska, Ewa Nestorowicz, Małgorzata Ostrowska, Julitta Pałys, Teresa Taradejna, Elżbieta Terlega-Stachów, Ewelina Wilburg-Marzec, Małgorzata Wozaczyńska |
Abstrakt: |
Celem badania była diagnoza nauczania przedmiotu kształcenie słuchu w szkołach muzycznych I stopnia w Polsce. Badaniem objęto absolwentów szkół muzycznych I stopnia w całej Polsce. Łącznie do badania przystąpiły 254 szkoły, w których test sprawdzający umiejętności w zakresie kształcenia słuchu wypełniło 5189 uczniów. Badacze przeanalizowali zarówno formularz testowy, jak i rozkłady wyników dla poszczególnych regionów i typów szkół. |
Deskryptory TESE: |
muzyka, szkoła muzyczna, jakość kształcenia, kompetencje, jakość nauczania |
TESE descriptors: |
music, art school, quality of education, competence, teaching quality |
Publikacje: |
- Raport z badań wyników nauczania przedmiotu "kształcenie słuchu" w szkołach muzycznych I stopnia w Polsce. (2007). Pobrane z http://www.cea.art.pl/raporty/Raport%202007.pdf

|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.