BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Raport z badań wyników nauczania przedmiotu Kształcenie słuchu w szkołach muzycznych I stopnia w Polsce (2007)
Kolejne lata cyklu: 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2012 2013
Typ badania: cykliczne
Instytucja:
Data: 2007
Badacz: Małgorzata Bednarek, Maria Juchniewicz, Anna Kalarus, Krystyna Karcz, Adam Kopytko, Janusz Bogdan Lewandowski, Małgorzata Małaczyńska, Ewa Nestorowicz, Małgorzata Ostrowska, Julitta Pałys, Teresa Taradejna, Elżbieta Terlega-Stachów, Ewelina Wilburg-Marzec, Małgorzata Wozaczyńska
Abstrakt:

Celem badania była diagnoza nauczania przedmiotu kształcenie słuchu w szkołach muzycznych I stopnia w Polsce. Badaniem objęto absolwentów szkół muzycznych I stopnia w całej Polsce. Łącznie do badania przystąpiły 254 szkoły, w których test sprawdzający umiejętności w zakresie kształcenia słuchu wypełniło 5189 uczniów. Badacze przeanalizowali zarówno formularz testowy, jak i rozkłady wyników dla poszczególnych regionów i typów szkół.

Deskryptory TESE: muzyka, szkoła muzyczna, jakość kształcenia, kompetencje, jakość nauczania
TESE descriptors: music, art school, quality of education, competence, teaching quality
Publikacje:
  • Raport z badań wyników nauczania przedmiotu "kształcenie słuchu" w szkołach muzycznych I stopnia w Polsce. (2007). Pobrane z http://www.cea.art.pl/raporty/Raport%202007.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"