BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Test ponadprzedmiotowy : Klasa V szkoła podstawowa
Instytucja:
Data: maj 2009
Badacz:
Abstrakt:

Celem badania była diagnoza kompetencji uczniów klasy piątej szkoły podstawowej. Testem ponadprzedmiotowym (zawierającym 54 zadania) objęto 13 292 osób. Badacze opisali: rozkład wyników surowych, normalizację wyników, łatwość zadań, informacje o zadaniach. Raport podsumowano propozycjami programu naprawczego dostosowanego do wyników uzyskanych przez uczniów. Średni wynik: 59%, co oznacza, że test okazał się dla uczniów średniotrudny.

Deskryptory TESE: szkoła podstawowa, kompetencje, test standaryzowany, wiedza, jakość nauczania
TESE descriptors: primary school, competence, standardised test, knowledge, teaching quality
Publikacje:
  • Raport z badań. Test ponadprzedmiotowy : Klasa V szkoła podstawowa. (2009). Pobrane z http://kompetencje.edu.pl/raporty/Documents/Raport%20klasa%205%20szkoła%20podstawowa.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"