Obserwuj
Tytuł badania: |
Test matematyczno-przyrodniczy. Klasa II gimnazjum (maj 2009) |
Instytucja: |
|
Data: |
maj 2009 |
Badacz: |
|
Abstrakt: |
Celem badania była diagnoza kompetencji uczniów drugiej klasy gimnazjum z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Test matematyczno-przyrodniczy (zawierający 40 zadań) rozwiązywało 20 357 uczniów drugich klas gimnazjum. Doniesienie zawiera opis testu: rozkład wyników surowych, normalizację wyników, łatwość zadań, informację o zadaniach. Raport podsumowano propozycjami programu naprawczego. Średnia testu wyniosła 59%, co oznacza, że sprawdzian okazał się dla uczniów trudny na średnim poziomie.
|
Deskryptory TESE: |
matematyka, nauki przyrodnicze, nauki ścisłe, test standaryzowany, efekt uczenia się, chemia, fizyka, geografia |
TESE descriptors: |
mathematics, natural sciences, natural sciences, standardised test, learning outcome, chemistry, physics, geography |
Publikacje: |
- Raport z badań. Test matematyczno-przyrodniczy. Klasa II gimnazjum. (2009). Pobrane z http://kompetencje.edu.pl/raporty/Documents/raport%20sesja%20letnia%20gimnazjum%20klasa%202.pdf
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.