BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Test matematyczno-przyrodniczy. Klasa II gimnazjum (maj 2009)
Instytucja:
Data: maj 2009
Badacz:
Abstrakt:

Celem badania była diagnoza kompetencji uczniów drugiej klasy gimnazjum z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Test matematyczno-przyrodniczy (zawierający 40 zadań) rozwiązywało 20 357 uczniów drugich klas gimnazjum. Doniesienie zawiera opis testu: rozkład wyników surowych, normalizację wyników, łatwość zadań, informację o zadaniach. Raport podsumowano propozycjami programu naprawczego. Średnia testu wyniosła 59%, co oznacza, że sprawdzian okazał się dla uczniów trudny na średnim poziomie.
 

Deskryptory TESE: matematyka, nauki przyrodnicze, nauki ścisłe, test standaryzowany, efekt uczenia się, chemia, fizyka, geografia
TESE descriptors: mathematics, natural sciences, natural sciences, standardised test, learning outcome, chemistry, physics, geography
Publikacje:
  • Raport z badań. Test matematyczno-przyrodniczy. Klasa II gimnazjum. (2009). Pobrane z http://kompetencje.edu.pl/raporty/Documents/raport%20sesja%20letnia%20gimnazjum%20klasa%202.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"