Obserwuj
Tytuł badania: |
Analiza wojewódzkich strategii oświatowych |
Instytucja: |
|
Data: |
czerwiec 2010 – październik 2010 |
Badacz: |
Adam Stachel |
Abstrakt: |
Celem analizy było przebadanie wszystkich 16 strategii wojewódzkich oraz wytypowanie z nich trzech strategii do badań szczegółowych (terenowych), a następnie – w oparciu o uzyskany materiał badawczy – sformułowanie wniosków, wskazanie zalet i wad wojewódzkich strategii pod kątem ich zgodności z realizowanymi programami operacyjnymi. W poszczególnych rozdziałach raportu przedstawiono opis prac, analizę materiałów oraz wnioski z przeprowadzonych badań. Raport uzupełniono załącznikami (nr 1-2), przedstawiającymi zestawienie danych źródłowych. |
Deskryptory TESE: |
Strategia Lizbońska, edukacja, polityka oparta na badaniach, polityka edukacyjna, strategia uczenia się, szczebel administracyjny |
TESE descriptors: |
Lisbon Strategy, education, evidence-based policy, education policy, learning strategy, administrative level |
Publikacje: |
- Stachel, A. (bdw.). Analiza strategii regionalnych w obszarze oświaty. Raport z realizacji prac. Wersja 3. Pobrane 30 stycznia 2014 z http://www.ore.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=597&Itemid=1176
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.