BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Analiza wojewódzkich strategii oświatowych
Instytucja:
Data: czerwiec 2010 – październik 2010
Badacz: Adam Stachel
Abstrakt:

Celem analizy było przebadanie wszystkich 16 strategii wojewódzkich oraz wytypowanie z nich trzech strategii do badań szczegółowych (terenowych), a następnie – w oparciu o uzyskany materiał badawczy – sformułowanie wniosków, wskazanie zalet i wad wojewódzkich strategii pod kątem ich zgodności z realizowanymi programami operacyjnymi. W poszczególnych rozdziałach raportu przedstawiono opis prac, analizę materiałów oraz wnioski z przeprowadzonych badań. Raport uzupełniono załącznikami (nr 1-2), przedstawiającymi zestawienie danych źródłowych.

Deskryptory TESE: Strategia Lizbońska, edukacja, polityka oparta na badaniach, polityka edukacyjna, strategia uczenia się, szczebel administracyjny
TESE descriptors: Lisbon Strategy, education, evidence-based policy, education policy, learning strategy, administrative level
Publikacje:
  • Stachel, A. (bdw.). Analiza strategii regionalnych w obszarze oświaty. Raport z realizacji prac. Wersja 3. Pobrane 30 stycznia 2014 z http://www.ore.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=597&Itemid=1176
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"