|
|
Tytuł badania: | Analiza uwarunkowań utworzenia w Skierniewicach Centrum Kształcenia Praktycznego |
Projekt badawczy: |
|
Instytucja: | |
Data: | 2009 |
Badacz: | Dagmara Bieńkowska, Ada Kopeć-Pawlikowska, Justyna Szymańska, Cezary Ulasiński |
Abstrakt: |
Inspiracją do powstania niniejszej analizy była opracowana przez autorów, pierwsza w Polsce i unikatowa również w skali Europy, strategia regionalna w zakresie rozwoju uczenia się przez całe życie (lifelong learning) dla regionu Małopolski: Małopolski protokół na rzecz kształcenia ustawicznego. Skierniewickie Centrum Kształcenia Praktycznego (CKP) to inicjatywa powołania wielofunkcyjnej placówki edukacyjnej w oparciu o opinie i rekomendacje ekspertów (praktycy i dyrektorowie CKP). Ostateczna decyzja zależna będzie od władz samorządowych. W analizie opisano m.in. strukturę organizacyjną, obszary działania, zasady finansowania CKP.
|
Deskryptory TESE: | kształcenie i szkolenie zawodowe, szkolenie praktyczne, ustawiczne doskonalenie zawodowe, kwalifikacje zawodowe, uczenie się przez całe życie |
TESE descriptors: | vocational education and training, practical training, continuing professional development, vocational qualification, lifelong learning |
Publikacje: |
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.