BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Academic Entrepreneurship vs. Changing Governance and Institutional Management Structures at European Universities
Typ badania: międzynarodowe
Instytucja:
Data: 2007 – 2009
Badacz: Jose Gines Mora, Marek Kwiek, Ulrich Teichler, Paul Temple
Abstrakt:

Badanie, prowadzone w sześciu krajach Europy, w tym w Polsce, w ramach europejskiego projektu GOODUEP, dotyczyło związków uczelni z przedsiębiorstwami na zasadach partnerstwa (UEPs). Projekt miał na celu identyfikację dobrych praktyk zarządzania uniwersytetami, aby podnieść międzynarodową konkurencyjność gospodarki opartej na wiedzy. Modernizacja uniwersytetów dotyczy nowych sposobów podejścia do badań, innowacji i transferu wiedzy, finansowania – w tym nowych źródeł prywatnych – co oznacza silniejszą konkurencję dla źródeł finansowania publicznego. Wykorzystane metody: institutional case studies, wywiady indywidualne, analiza danych zastanych.

 

 

Deskryptory TESE: gospodarka, transfer wiedzy, dostosowanie do potrzeb rynku pracy, środki publiczne, środki prywatne, źródło finansowania, transfer środków finansowych
TESE descriptors: economy, knowledge transfer, employability, public funds, private funds, source of funding, transfer of funds
Publikacje:
  • Kwiek, M. (2008). Academic Entrepreneurship vs. Changing Governance and Institutional Management Structures at European Universities. Policy Futures in Education, 6(6), 757-777.
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"