Obserwuj
Tytuł badania: |
Regionalne strategie kształcenia ustawicznego zorientowane na gospodarkę (WiSaR) |
Typ badania: |
międzynarodowe |
Instytucja: |
|
Data: |
2010 – 2011 |
Badacz: |
Vaso Anastasopoulou, Dimitrios Doukas, Darja Harb, Sylvia Ippavitz, Małgorzata Kacprzak, Dorota Koprowska, Tomasz Kupidura, Katarina Sarficka |
Abstrakt: |
Celem badania był rozwój strategii lifelong learning. Do przeprowadzenia badania wśród trzech grup fokusowych (do których zaproszono m.in. przedstawicieli instytucji szkoleniowych, firm prywatnych, instytucji państwowych) wybrano metodę delficką oraz kwestionariusze ankiety. Weryfikacja strategii LLL nastąpiła na międzynarodowym panelu eksperckim, a ich wdrożeniem w poszczególnych regionach zajmą się instytucje edukacyjne, firmy, organizacje pozarządowe itp., działających w sferze kształcenia formalnego i nieformalnego. |
Deskryptory TESE: |
ustawiczne doskonalenie zawodowe, rynek pracy, kształcenie formalne, kształcenie pozaformalne, uczenie się przez całe życie |
TESE descriptors: |
continuing professional development, labour market, formal education, non-formal learning, lifelong learning |
Publikacje: |
- Kacprzak, M. (2010). Regionalne strategie kształcenia ustawicznego zorientowane na gospodarkę. Edukacja Ustawiczna Dorosłych, 3, 32-37.
- Regional Economy-Oriented Strategies for Lifelong Learning: Delphi, Panel, Round Table. (2011). Radom.
- Regionalne strategie kształcenia ustawicznego zorientowane na gospodarkę: metoda delficka, panel ekspercki, dyskusja okrągłego stołu. (2011). Radom.
- Regional Economy-Oriented Learning Strategies for Lifelong Learning (WiSaR). (2011). Pobrane z http://www.wisar.eu/
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.