BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Indywidualizacja w nauczaniu online
Instytucja:
Data: październik 2006
Badacz: Maria Zając
Abstrakt:

Celem badania była analiza związków zachodzących pomiędzy stylami, a skutecznością uczenia się przy pomocy internetu (TIK). Badanie jest częścią projektu; w jego wyniku zostaną opracowane wytyczne funkcjonowania systemu e-learningowego. Pierwszym etapem prac było opracowanie kwestionariusza badawczego (wzorowanego na Memletics Learning Styles Inventory, za pomocą którego przeprowadzono badanie pilotażowe na próbie 23 osób w kwietniu i maju 2006). Polską wersję kwestionariusza KS-TIW (skrót od: Kwestionariusz Stylów oparty na Teorii Inteligencji Wielorakich) zastosowano w badaniu właściwym w październiku 2006 roku. Do badania przystąpiło 160 studentów Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz 60 licealistów jednego z krakowskich liceów.
 

Deskryptory TESE: nauczanie na odległość, Internet, portal internetowy, indywidualizm, korzystanie z Internetu, e-kształcenie, technologia informacyjno-komunikacyjna
TESE descriptors: distance learning, Internet, website, individualism, Internet usage, e-learning, ICT
Publikacje:
  • Zając, M. (2006). E-learning "szyty na miarę", czyli o indywidualizacji w nauczaniu online. e-mentor, 5. Pobrane z http://www.e-mentor.edu.pl/_pdf/ementor17.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"