
Obserwuj
Tytuł badania: |
Indywidualizacja w nauczaniu online |
Instytucja: |
|
Data: |
październik 2006 |
Badacz: |
Maria Zając |
Abstrakt: |
Celem badania była analiza związków zachodzących pomiędzy stylami, a skutecznością uczenia się przy pomocy internetu (TIK). Badanie jest częścią projektu; w jego wyniku zostaną opracowane wytyczne funkcjonowania systemu e-learningowego. Pierwszym etapem prac było opracowanie kwestionariusza badawczego (wzorowanego na Memletics Learning Styles Inventory, za pomocą którego przeprowadzono badanie pilotażowe na próbie 23 osób w kwietniu i maju 2006). Polską wersję kwestionariusza KS-TIW (skrót od: Kwestionariusz Stylów oparty na Teorii Inteligencji Wielorakich) zastosowano w badaniu właściwym w październiku 2006 roku. Do badania przystąpiło 160 studentów Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz 60 licealistów jednego z krakowskich liceów.
|
Deskryptory TESE: |
nauczanie na odległość, Internet, portal internetowy, indywidualizm, korzystanie z Internetu, e-kształcenie, technologia informacyjno-komunikacyjna |
TESE descriptors: |
distance learning, Internet, website, individualism, Internet usage, e-learning, ICT |
Publikacje: |
- Zając, M. (2006). E-learning "szyty na miarę", czyli o indywidualizacji w nauczaniu online. e-mentor, 5. Pobrane z http://www.e-mentor.edu.pl/_pdf/ementor17.pdf

|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.