BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Wsparcie rozwoju zawodowego a potrzeby nauczycieli w tym zakresie
Instytucja:
Data: 2005
Badacz: Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz
Abstrakt:

Celem badań Instytutu Spraw Publicznych była analiza struktury instytucjonalnej systemu wsparcia rozwoju zawodowego oraz rozpoznanie potrzeb zawodowych nauczycieli na przykładzie dwóch województw. Raport stanowi próbę rekonstrukcji polityki lokalnej wobec problemów wsparcia zawodowego nauczycieli, zanalizowano w nim sieć wsparcia zawodowego nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów. Wnioski z badań wspierają merytorycznie dyskusję o rozwoju zawodowym nauczycieli.

Deskryptory TESE: zawód nauczyciela, przebieg kariery zawodowej, wsparcie dla nauczycieli, szkolnictwo podstawowe, szkolnictwo średnie pierwszego stopnia
TESE descriptors: teaching profession, career advancement, support for teachers, primary education, lower secondary
Publikacje:
  • Murawska, B., Putkiewicz, E. i Dolata, R. (2005). Wsparcie rozwoju zawodowego a potrzeby nauczycieli w tym zakresie. Warszawa: Instytut Spraw Publicznych.
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"