Obserwuj
Tytuł badania: |
Egzamin gimnazjalny 2006. Sprawozdanie. Cz. II |
Kolejne lata cyklu: |
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
|
Typ badania: |
cykliczne |
Instytucja: |
|
Data: |
kwiecień 2006 – sierpień 2006 |
Badacz: |
Krystyna Chomicka, Teresa Chrostowska, Bożenna Kałuża, Alicja Kwiecień, Grażyna Miłkowska, Tadeusz Mosiek, Cecylia Słowińska |
Abstrakt: |
Celem badania było zaprezentowanie analizy jakościowej rozwiązań uczniowskich z części humanistycznej i matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego z 2006 r. W raporcie przedstawiono: łatwość zadań, łatwość/moc różnicująca zadań/umiejętności dla wszystkich wersji testu. Przedstawiono także analizę wybieralności odpowiedzi w zadaniach wielokrotnego wyboru oraz analizę odpowiedzi uczniów w zadaniach otwartych. Zilustrowano osiągnięcia uczniów, uwzględniając podział na województwa (zestawienia statystyczne). |
Deskryptory TESE: |
przejście z gimnazjum do liceum/technikum, ewaluacja, egzamin, postępy w nauce, egzamin końcowy, egzamin pisemny, test standaryzowany, jakość kształcenia, jakość nauczania |
TESE descriptors: |
transition from lower to upper secondary education, evaluation, examination, study progress, final examination, written examination, standardised test, quality of education, teaching quality |
Publikacje: |
- Chomicka, K. (oprac.). (2006). Egzamin gimnazjalny 2006. Sprawozdanie. Cz. 2. Pobrane z http://www.cke.edu.pl/images/stories/spr_eg_06_cz2.pdf
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.