BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Egzamin gimnazjalny 2006. Sprawozdanie. Cz. II
Kolejne lata cyklu: 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Typ badania: cykliczne
Instytucja:
Data: kwiecień 2006 – sierpień 2006
Badacz: Krystyna Chomicka, Teresa Chrostowska, Bożenna Kałuża, Alicja Kwiecień, Grażyna Miłkowska, Tadeusz Mosiek, Cecylia Słowińska
Abstrakt:

Celem badania było zaprezentowanie analizy jakościowej rozwiązań uczniowskich z części humanistycznej i matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego z 2006 r. W raporcie przedstawiono: łatwość zadań, łatwość/moc różnicująca zadań/umiejętności dla wszystkich wersji testu. Przedstawiono także analizę wybieralności odpowiedzi w zadaniach wielokrotnego wyboru oraz analizę odpowiedzi uczniów w zadaniach otwartych. Zilustrowano osiągnięcia uczniów, uwzględniając podział na województwa (zestawienia statystyczne).

Deskryptory TESE: przejście z gimnazjum do liceum/technikum, ewaluacja, egzamin, postępy w nauce, egzamin końcowy, egzamin pisemny, test standaryzowany, jakość kształcenia, jakość nauczania
TESE descriptors: transition from lower to upper secondary education, evaluation, examination, study progress, final examination, written examination, standardised test, quality of education, teaching quality
Publikacje:
  • Chomicka, K. (oprac.). (2006). Egzamin gimnazjalny 2006. Sprawozdanie. Cz. 2. Pobrane z http://www.cke.edu.pl/images/stories/spr_eg_06_cz2.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"