Obserwuj
Tytuł badania: |
Program ALUMNI FSS. Raport ze spotkania absolwentów Działania III – stypendia indywidualne |
Projekt badawczy: |
|
Instytucja: |
|
Data: |
27 kwietnia 2010 – 28 kwietnia 2010 |
Badacz: |
Katarzyna Aleksandrowicz, Krystyna Marcinkowska, Anna Pavlovych |
Abstrakt: |
Raport ma na celu pokazanie doświadczeń ze spotkania absolwentów w ramach Programu ALUMNI, którego założenie opiera się na integracji alumnów, czyli laureatów stypendiów Działania III: Stypendia Indywidualne Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego. Raport zawiera analizę statystyczną dotyczącą stypendiów indywidualnych. Z analizy wynika, że łączna liczba złożonych wniosków wynosi 274, z czego dofinansowano 174 projekty na łączną kwotę prawie 9 milionów złotych. Ogólnie odnotowano cztery docelowe kraje mobilności, w tym: Norwegię, Islandię, Liechtenstein, Polskę. Liczba indywidualnych mobilności wyniosła 174. W raporcie opisano także zajęcia i warsztaty, które odbyły się podczas spotkania Programu ALUMNI FSS. |
Deskryptory TESE: |
absolwent, stypendium, wiedza, doświadczenie zawodowe, kompetencje |
TESE descriptors: |
school leaver, education grant, knowledge, professional experience, competence |
Publikacje: |
- Aleksandrowicz, K., Marcinkowska, K. i Pavlovych, A. (2010). Program ALUMNI FSS. Raport ze spotkania absolwentów Działania III – stypendia indywidualne. Pobrane z http://www.frse.org.pl/publikacje
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.