BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Program ALUMNI FSS. Raport ze spotkania absolwentów Działania III – stypendia indywidualne
Projekt badawczy:
  • ALUMNI FSS
Instytucja:
Data: 27 kwietnia 2010 – 28 kwietnia 2010
Badacz: Katarzyna Aleksandrowicz, Krystyna Marcinkowska, Anna Pavlovych
Abstrakt:

Raport ma na celu pokazanie doświadczeń ze spotkania absolwentów w ramach Programu ALUMNI, którego założenie opiera się na integracji alumnów, czyli laureatów stypendiów Działania III: Stypendia Indywidualne Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego. Raport zawiera analizę statystyczną dotyczącą stypendiów indywidualnych. Z analizy wynika, że łączna liczba złożonych wniosków wynosi 274, z czego dofinansowano 174 projekty na łączną kwotę prawie 9 milionów złotych. Ogólnie odnotowano cztery docelowe kraje mobilności, w tym: Norwegię, Islandię, Liechtenstein, Polskę. Liczba indywidualnych mobilności wyniosła 174. W raporcie opisano także zajęcia i warsztaty, które odbyły się podczas spotkania Programu ALUMNI FSS.

Deskryptory TESE: absolwent, stypendium, wiedza, doświadczenie zawodowe, kompetencje
TESE descriptors: school leaver, education grant, knowledge, professional experience, competence
Publikacje:
  • Aleksandrowicz, K., Marcinkowska, K. i Pavlovych, A. (2010). Program ALUMNI FSS. Raport ze spotkania absolwentów Działania III – stypendia indywidualne. Pobrane z http://www.frse.org.pl/publikacje
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"