Obserwuj
Tytuł badania: |
Potrzeby edukacyjne i wychowawcze uczniów szkół chełmskich |
Instytucja: |
|
Data: |
marzec 2006 |
Badacz: |
Janusz Falenta, Ireneusz Niećko |
Abstrakt: |
Badanie służy realizacji projektu Szkoła Marzeń, którego celem jest zwiększenie szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich. Narzędziem badawczym była ankieta audytoryjna, skierowana do uczniów czterech typów szkół w Chełmie: gimnazjalnych (23%), zasadniczych szkół zawodowych (11%), techników (41%) oraz liceów (25%). W badaniu wzięło udział 58% respondentów mieszkających w mieście, 42% stanowili uczniowie mieszkający na wsi. Łącznie analizie poddano 1650 ankiet. |
Deskryptory TESE: |
równość szans, szkoła średnia, zasady polityki edukacyjnej, uczeń, opieka nad młodzieżą |
TESE descriptors: |
equal opportunity, secondary school, principles of education, pupil, youth protection |
Publikacje: |
- Zespół Szkół Technicznych w Chełmie. (2009). "Szkoła Marzeń". Pobrane z http://www.zstchelm.vel.pl/index.php?go=15
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.