BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Potrzeby edukacyjne i wychowawcze uczniów szkół chełmskich
Instytucja:
Data: marzec 2006
Badacz: Janusz Falenta, Ireneusz Niećko
Abstrakt:

Badanie służy realizacji projektu Szkoła Marzeń, którego celem jest zwiększenie szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich. Narzędziem badawczym była ankieta audytoryjna, skierowana do uczniów czterech typów szkół w Chełmie: gimnazjalnych (23%), zasadniczych szkół zawodowych (11%), techników (41%) oraz liceów (25%). W badaniu wzięło udział 58% respondentów mieszkających w mieście, 42% stanowili uczniowie mieszkający na wsi. Łącznie analizie poddano 1650 ankiet.

Deskryptory TESE: równość szans, szkoła średnia, zasady polityki edukacyjnej, uczeń, opieka nad młodzieżą
TESE descriptors: equal opportunity, secondary school, principles of education, pupil, youth protection
Publikacje:
  • Zespół Szkół Technicznych w Chełmie. (2009). "Szkoła Marzeń". Pobrane z http://www.zstchelm.vel.pl/index.php?go=15
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"