Obserwuj
Tytuł badania: |
Szkoły wyższe i ich finanse w 2013 r. |
Instytucja: |
|
Data: |
2013 |
Badacz: |
Barbara Antosiewicz, Dominika Czarnecka, Joanna Daciuk-Dubrawska, Agata Franecka, Piotr Jaworski, Małgorzata Krzysztofik, Piotr Łysoń, Jacek Maślankowski, Karina Pokrywka, Ilona Rajecka, Mirosława Rutkowska, Maria Ulatowska, Magdalena Wiktor |
Abstrakt: |
Raport powstał na podstawie zgromadzonych danych ze sprawozdań Głównego Urzędu Statystycznego oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Doniesienie przedstawia w pierwszej części dane statystyczne dotyczące studentów i absolwentów (informacje te uszeregowane są ze względu na typ szkół wyższych: publiczne, niepubliczne oraz ze względu na: województwa, grupy i podgrupy kierunków studiów, lata studiów, wiek i płeć studentów). Druga część raportu poświęcona jest finansom publicznym i niepublicznym szkół wyższych, np.: źródłom finansowania, kosztom działalności, nakładom inwestycyjnym, kosztom remontowym, kosztom kształcenia w przeliczeniu na jednego studenta. Publikacja oprócz aneksów zawiera także tablice wynikowe. |
Deskryptory TESE: |
szkolnictwo wyższe, szkoła wyższa, edukacja, finansowanie edukacji, analiza statystyczna |
TESE descriptors: |
higher education, higher education, education, financing of education, statistical analysis |
Publikacje: |
- Główny Urząd Statystyczny. (2014). Szkoły wyższe i ich finanse w 2013 r. Pobrane z http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/edukacja/
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.