Obserwuj
Tytuł badania: |
Samorządność rodzicielska w warszawskich szkołach |
Instytucja: |
|
Data: |
grudzień 2008 – maj 2009 |
Badacz: |
Alicja Krakiewicz, Alicja Papierowska, Mirosław Sielatycki |
Abstrakt: |
Zasadniczym celem projektu było poznanie opinii rodziców na temat samorządności rodzicielskiej oraz warunków i sposobów funkcjonowania rad rodziców. Główny problem badawczy stanowiło określenie faktycznego wpływu rady rodziców na jakość życia uczniów w szkołach warszawskich. Przeprowadzone badania jakościowe i ilościowe wskazały m.in. na dość niski poziom wiedzy rodziców w zakresie uprawnień przysługujących im w placówce oświatowej. |
Deskryptory TESE: |
uczestnictwo rodziców, relacja rodzice – szkoła, system edukacji, rodzice, rada szkoły |
TESE descriptors: |
parent participation, parent-school relation, education system, parents, school council |
Publikacje: |
- Papierowska, A. (2009). Samorządność rodzicielska w warszawskich szkołach : Raport z badania. Pobrane z http://arch.edukacja.warszawa.pl/plik.php?id=4191
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.