BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: E-learning w opinii studentów Politechniki Warszawskiej
Projekt badawczy:
  • Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej
pokaż badania
Instytucja:
Data: październik 2010 – marzec 2011
Badacz: Izabela Kula
Abstrakt:

Przedmiotem badania o charakterze pilotażowym były opinie studentów Ośrodka Kształcenia na Odległość Politechniki Warszawskiej na temat skuteczności i zadowolenia z korzystania z e-learningu (TIK). Badanie zrealizowano w ramach projektu Program Rozwoju Politechniki Warszawskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny. Kwestionariusz ankiety rozprowadzono wśród 142 studentów (pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych) Ośrodka Kształcenia na Odległość, działającego przy Politechnice Warszawskiej. Respondenci przedstawiali swoje opinie na temat: oceny poziomu merytorycznego studiów (kontakt z prowadzącymi, narzędzia komunikacji, jakość i przydatność podręczników i innych materiałów dydaktycznych), oceny efektywności zdobytej wiedzy (w kontekście studiów prowadzonych metodą tradycyjną), oceny satysfakcji ze studiów (w kontekście rozwoju osobistego i zawodowego). Respondenci wysoko ocenili poziom merytoryczny studiów prowadzonych w systemie e-learningowym w kontekście samorozwoju i przydatności w pracy zawodowej.

Deskryptory TESE: e-kształcenie, Internet, technologia informacyjno-komunikacyjna, nauczanie na odległość, nauczanie wspomagane komputerem, szkolnictwo wyższe, ocena uczących się
TESE descriptors: e-learning, Internet, ICT, distance learning, computer-assisted learning, higher education, evaluation of students
Publikacje:
  • Kula, I. (2011). E-learning w opinii studentów – wyniki badań empirycznych. W: Z.E. Zieliński (red.), Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne (t. 2, s. 42-48). Kielce: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej. Pobrane z http://www.pitwin.edu.pl/pdf/tom2_konferencja2012.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"