Obserwuj
Tytuł badania: |
E-learning w opinii studentów Politechniki Warszawskiej |
Projekt badawczy: |
- Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej
pokaż badania
Inne badania w projekcie:
|
Instytucja: |
|
Data: |
październik 2010 – marzec 2011 |
Badacz: |
Izabela Kula |
Abstrakt: |
Przedmiotem badania o charakterze pilotażowym były opinie studentów Ośrodka Kształcenia na Odległość Politechniki Warszawskiej na temat skuteczności i zadowolenia z korzystania z e-learningu (TIK). Badanie zrealizowano w ramach projektu Program Rozwoju Politechniki Warszawskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny. Kwestionariusz ankiety rozprowadzono wśród 142 studentów (pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych) Ośrodka Kształcenia na Odległość, działającego przy Politechnice Warszawskiej. Respondenci przedstawiali swoje opinie na temat: oceny poziomu merytorycznego studiów (kontakt z prowadzącymi, narzędzia komunikacji, jakość i przydatność podręczników i innych materiałów dydaktycznych), oceny efektywności zdobytej wiedzy (w kontekście studiów prowadzonych metodą tradycyjną), oceny satysfakcji ze studiów (w kontekście rozwoju osobistego i zawodowego). Respondenci wysoko ocenili poziom merytoryczny studiów prowadzonych w systemie e-learningowym w kontekście samorozwoju i przydatności w pracy zawodowej. |
Deskryptory TESE: |
e-kształcenie, Internet, technologia informacyjno-komunikacyjna, nauczanie na odległość, nauczanie wspomagane komputerem, szkolnictwo wyższe, ocena uczących się |
TESE descriptors: |
e-learning, Internet, ICT, distance learning, computer-assisted learning, higher education, evaluation of students |
Publikacje: |
- Kula, I. (2011). E-learning w opinii studentów – wyniki badań empirycznych. W: Z.E. Zieliński (red.), Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne (t. 2, s. 42-48). Kielce: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej. Pobrane z http://www.pitwin.edu.pl/pdf/tom2_konferencja2012.pdf
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.