|
|
Tytuł badania: | Ewaluacja wstępnej wersji produktu finalnego: Model wsparcia aktywności i rozwoju zawodowego pracowników 50+ |
Projekt badawczy: |
|
Typ badania: | ewaluacyjne |
Instytucja: | |
Data: | 11 stycznia 2012 – 30 marca 2012 |
Badacz: | Paweł Atroszko, Małgorzata Niemkiewicz, Katarzyna Rewers-Dawid, Alicja Zajączkowska |
Abstrakt: |
Przedmiotem ewaluacji zewnętrznej jest wstępna wersja produktu finalnego: Model realizowania usług wspierających aktywność zawodową pracowników 50+ oraz efekty jego testowania. Ewaluacja ma na celu analizę i ocenę rzeczywistych efektów testowania w odniesieniu do grup docelowych, jak również ocenę potencjału wdrożeniowego Modelu oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących testowanej wstępnej wersji produktu finalnego. Badanie ewaluacyjne przeprowadzono w oparciu o podejście mix-mode, zakładające wykorzystanie zarówno ilościowych, jak i jakościowych metod badawczych. Ewaluacja zewnętrzna wykorzystywała zarówno dane zastane z sytemu monitoringu projektu, jak i dane pierwotne pozyskane z badań jakościowych i ilościowych.
|
Deskryptory TESE: | ewaluacja wstępna, dostosowanie do potrzeb rynku pracy, ewaluacja, wymiar zawodowy w nauczaniu, doskonalenie zawodowe w toku pracy, kompetencje, rynek pracy, ocena zewnętrzna, uczenie się przez całe życie |
TESE descriptors: | initial evaluation, employability, evaluation, vocational content, in-service training, competence, labour market, external evaluation, lifelong learning |
Publikacje: |
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.