Obserwuj
Tytuł badania: |
Badania diagnozujące sytuację w obszarze kształcenia ustawicznego w Małopolsce |
Projekt badawczy: |
- Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego
pokaż badania
Inne badania w projekcie:
|
Instytucja: |
|
Data: |
2007 |
Badacz: |
Jarosław Górniak, Magdalena Jelonek, Seweryn Krupnik, Anna Szczucka, Barbara Worek |
Abstrakt: |
Raport zawiera podsumowanie sześciu etapów badań naukowych prowadzonych w ramach projektu Małopolskie Partnerstwo na Rzecz Kształcenia Ustawicznego. Cele szczegółowe projektu dotyczyły: analizy danych zastanych na temat kształcenia ustawicznego w Małopolsce; oczekiwań wyszczególnionych podgrup mieszkańców w wieku produkcyjnym; częstotliwości korzystania ze szkoleń oraz stosunku właścicieli przedsiębiorstw do podnoszenia kwalifikacji pracowników; diagnozy dotychczasowego działania decydentów, praktyków oraz instytucji związanych z kształceniem ustawicznym.
|
Deskryptory TESE: |
edukacja dorosłych, polityka oparta na badaniach, ustawiczne doskonalenie zawodowe, popyt na kształcenie, uczenie się przez całe życie |
TESE descriptors: |
adult education, evidence-based policy, continuing professional development, demand for education, lifelong learning |
Publikacje: |
- Górniak J. i in. (2008). Badania diagnozujące sytuację w obszarze kształcenia ustawicznego w Małopolsce : skrót najważniejszych wyników wszystkich etapów badań naukowych. Pobrane z http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/AD94AC1F-B83B-4565-8FBD-1BD15712CF00/380993/1.pdf
|
Informujemy, że linki do raportów badawczych, artykułów i publikacji odsyłają do stron lub podstron internetowych, za pośrednictwem których materiały te są udostępniane publicznie. Odpowiedzialność za udostępnione materiały ponosi podmiot prowadzący daną stronę lub podstronę lub podmiot mający uprawnienia do zamieszczania tam swoich danych. Instytut zamieszcza odwołania w dobrej wierze, przyjmując, że rozpowszechnianie utworu następuje za zgodą twórcy. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawa autorskiego przez podmiot zamieszczający materiały na stronie lub podstronie, na którą przekierowuje link, bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt z Instytutem Badań Edukacyjnych.