BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Badania diagnozujące sytuację w obszarze kształcenia ustawicznego w Małopolsce
Projekt badawczy:
  • Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego
pokaż badania
Instytucja:
Data: 2007
Badacz: Jarosław Górniak, Magdalena Jelonek, Seweryn Krupnik, Anna Szczucka, Barbara Worek
Abstrakt:

Raport zawiera podsumowanie sześciu etapów badań naukowych prowadzonych w ramach projektu Małopolskie Partnerstwo na Rzecz Kształcenia Ustawicznego. Cele szczegółowe projektu dotyczyły: analizy danych zastanych na temat kształcenia ustawicznego w Małopolsce; oczekiwań wyszczególnionych podgrup mieszkańców w wieku produkcyjnym; częstotliwości korzystania ze szkoleń oraz stosunku właścicieli przedsiębiorstw do podnoszenia kwalifikacji pracowników; diagnozy dotychczasowego działania decydentów, praktyków oraz instytucji związanych z kształceniem ustawicznym.

 

Deskryptory TESE: edukacja dorosłych, polityka oparta na badaniach, ustawiczne doskonalenie zawodowe, popyt na kształcenie, uczenie się przez całe życie
TESE descriptors: adult education, evidence-based policy, continuing professional development, demand for education, lifelong learning
Publikacje:
  • Górniak J. i in. (2008). Badania diagnozujące sytuację w obszarze kształcenia ustawicznego w Małopolsce : skrót najważniejszych wyników wszystkich etapów badań naukowych. Pobrane z http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/AD94AC1F-B83B-4565-8FBD-1BD15712CF00/380993/1.pdf
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"