BIBE
polski   english
Strona główna Instytut badań edukacyjnych
BIBE
Evidence Informed Policy
Zobacz również
Nasze strony
O pracowni

Zespół Pracowni BIBE zajmuje się przede wszystkim monitorowaniem i opracowaniem badań za lata 1989-2015 prowadzonych w zakresie szeroko pojętej edukacji.   >> więcej


napisz do nas
bibe@ibe.edu.pl
 
  poprzednie
następne  
 
Obserwuj
Tytuł badania: Prezentacje. Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży. Raport 2009
Projekt badawczy:
  • Polsko-litewski fundusz wymiany młodzieży
pokaż badania
Kolejne lata cyklu: 2007 2008 2009 2010 2011 2012
Typ badania: międzynarodowe, cykliczne
Instytucja:
Data: 2009
Badacz:
Abstrakt:

Celem raportu jest pokazanie działalności Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży, którego nadrzędnym zadaniem jest rozwijanie przyjaznych stosunków pomiędzy narodami i inspirowanie młodych ludzi oraz osób pracujących z młodzieżą do działań, które pozwolą na wzajemne zbliżenie się narodów, odkrywanie wspólnych korzeni, niwelowanie stereotypów i uprzedzeń w postrzeganiu wspólnej historii. W raporcie przedstawiono opis projektów realizowanych w ramach działalności wyżej wymienionego funduszu. Dla przykładu są to m.in.: Coś Ty uczynił ludziom, Mickiewiczu?, Teatr na ulicy, Spojrzenie na nas za milion lat, Sport bez granic 2. Ogółem nadesłano 212 wniosków projektowych, w tym 139 z Polski i 73 z Litwy. Łącznie w 2009 r. dofinansowano 59 projektów (Polska: 45, Litwa: 14).

Deskryptory TESE: młodzież, Polska, Litwa, współpraca, współpraca międzynarodowa
TESE descriptors: youth, Poland, Lithuania, cooperation, international cooperation
Publikacje:
  • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji. (2009). Prezentacje. Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży. Raport 2009. Pobrane z http://www.frse.org.pl/publikacje
 
Tagi
Ostatnie wyszukiwania
Wyszukane słowo Liczba odpowiedzi
 
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych została stworzona w ramach projektu "BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO"